اعلام موارد استثنای نسخه نویسی الکترونیک در قم

سپهر اقتصاد-مدیر درمان تامین اجتماعی قم در نامه‌ای، قطعی برق و سامانه و نسخ مرتبط با پزشکان اتباع و متخصصان خارج استان را از جمله موارد استثنا بر نسخه نویسی الکترونیک اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛، دکتر داوود علیمحمدی، مدیر درمان، بیمه تامین اجتماعی قم در نامه‌ای ضوابط استفاده از موارد استثنا بر نسخه نویسی الکترونیکی را اعلام کرد.

در این نامه با استناد به ردیف ۶ بند «ک» تبصره ۱۷ قانون برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ بر انجام نسخه نویسی الکترونیک در شرایط عادی تاکید شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در نامه خود آورد است: به منظور جلوگیری از بروز اختلال در خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان محترم، در موارد بروز مشکلاتی از قبیل قطعی برق، اینترنت و اختلال سامانه‌های نسخه نویسی الکترونیک مقرر گردید:

۱_ تا اطلاع ثانوی در صورت ذکر یکی از علل مذکور توسط درمانگران محترم در نسخ کاغذی (با ذکر علت، ساعت و تاریخ بروز مشکل) امکان ارائه خدمت در مراکز طرف قرارداد میسر باشد.

۲_ با توجه به عدم امکان ثبت نام پزشکان محترم اتباع، در سامانه نسخه نویسی الکترونیک، تا رفع مشکل مذکور، نسخ ایشان در مراکز طرف قرارداد، به صورت کاغذی قابل پذیرش می‌باشد.

۳_ در صورت ارائه نسخ پزشکان متخصص و فوق تخصص خارج از استان، به داروخانه و موسسات پاراکلینیک، به دلیل عدم دسترسی به ایشان، نسخ کاغذی ایشان، تا اطلاع ثانوی قابل پذیرش خواهد بود.

۴_ نسخ کاغذی با تاریخ ویزیت آذرماه در داروخانه و پاراکلینیک تنها تا پایان دی‌ماه قابل پذیرش خواهد بود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر