بازارچه عرضه محصولات تولیدی زندانیان ایجاد شود 

سپهر اقتصاد - استاندار قم مهارت آموزی زندانیان را امری مهم دانست و گفت: آثار تولیدی این افراد بسیار نفیس و ارزشمند است و ضرورت ایجاد یک بازارچه عرضه و فروش صنایع دستی برای این محصول‌ها نیز کاملا محسوس می‌باشد.

به گزارش  روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در بازدید از ندامتگاه مرکزی قم، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در ندامتگاه مرکزی استان اظهار داشت: یکی از موارد مهم و قابل توجه، ارتباط و اُنس زندانیان با قرآن و نماز است، چرا که آموزه‌های دینی و اُنس با قرآن نقش مهمی در بازپروری روحی و آمادگی بازگشت فرد سالم به جامعه دارد.

شاهچراغی همچنین در بازدید از کارگاه تولیدی زندانیان، اشتغال و مهارت آموزی در این مراکز را مهم دانست و گفت: آثار تولیدی این افراد بسیار نفیس و ارزشمند است و نیاز به ایجاد یک بازارچه عرضه و فروش صنایع دستی برای این محصول‌ها کاملا محسوس است.

وی ضمن توصیه به خانواده‌ها برای مراقبت از فرزندان و توجه به امور تربیتی آن‌ها خاطرنشان کرد: زندان مکانی برای اصلاح و تربیت افراد است و می‌توان با استفاده از نقش مهم گروه‌های مردمی و خیران فضایی مناسب برای آموزش و مهارت افزایی ایجاد و اندیشه و توان مددجویان را در مسیر درست هدایت کرد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر