بلیت موزه فاطمی قم با تخفیقات ویژه به صورت اینترنتی ارایه می‌شود

سپهر اقتصاد ـ رییس اداره موزه فاطمی قم، با اشاره به امکان خرید اینترنتی بلیت این موزه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای «قم‌تیکت» و تهیه بلیت این موزه از تخفیفات ویژه برخوردار شوند.

به گزارش روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام محمدباقر مشکاتی در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توافق صورت گرفته با مجموعه «قم‌تیکت» امکان تهیه بلیت اینترنتی برای بازید از موزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) مهیا شده است.

وی با بیان اینکه موزه فاطمی نخستین موزه ای است که در استان امکان تهیه بلیت اینترنتی را فراهم کرده است، افزود: از جمله هدف‌های این طرح، تسهیل تهیه بلیت موزه با استفاده از فضای مجازی، سهولت در امر بازدید، صرفه‌جویی در وقت بازدیدکنندگان، مدیریت بهتر بازدیدها برای ارایه خدمات موزه‌ای و معرفی موزه فاطمی در فضای مجازی است.

وی ارایه تخفیف برای بلیت مجازی را از مزایای این طرح دانست و افزود: بلیت انفرادی بازدید از موزه فاطمی در تارنمای «قم‌تیکت» ۵۰ درصد، بلیت بازدید گروهی ۶۰ درصد، بلیت بازدید گروهی بالای ۵۰ تَن ۷۰ درصد و بلیت بازدید گروهی کودکان زیر هفت سال و سالمندان بالای ۷۰ سال با ۸۰ درصد تخفیف ارایه می شود.

وی ادامه داد: بازدیدهای ویژه شامل خانواده جانبازان و ایثارگران، اعضای نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و دیگر نهادهای خیریه، بازنشستگان کشوری و لشکری، خانواده خادمان افتخاری و نهادهای دارای تفاهم نامه با موزه فاطمی نیز با ۸۰ درصد تخفیف ارایه می‌شود.

مشکاتی اضافه کرد: بازدید جانبازان، خانواده شهیدان، خادمان رسمی و خانواده‌شان، خادمان قراردادی و خادمان افتخاری حرم مطهر، کودکان زیر هفت سال و سالمندان بالای ۷۰ سال که همراه با خانواده باشند از موزه فاطمی «رایگان» است.

وی گفت: برای تهیه بلیت اینترنتی باید به تارنمای «قم‌تیکت» به نشانی اینترنتی www.qomticket.com مراجعه و در بخش بلیت موزه‌های قم، گزینه موزه فاطمی انتخاب و بر روی گزینه انتخاب بلیت کلیک، سپس با انتخاب نوع و تعداد بازدید، مبلغ بلیت را پرداخت و بلیت اینترنتی و پیامک تایید را دریافت کنند و هر بلیت تا سه ماه اعتبار دارد.

وی گفت: ساعات بازدید از موزه فاطمی همه روزه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۶:۳۰ است و علاقه‌مندان برای بازدید از موزه فاطمی می‌توانند در این ساعات به میدان آستانه، جنب درب یک حرم مطهر بانوی کرامت مراجعه کنند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر