بهره برداری از مرحله اول محل دائمی نمایشگاه بین المللی قم

سپهر اقتصاد-مرحله نخست محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قم با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از مرحله اول محل دائمی نمایشگاه بین المللی قمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ، مرحله اول نمایشگاه دائمی بین المللی قم که عملیات ساخت آن از سال ۸۵ آغاز شده و حدود ۸ هزار مترمربع مساحت دارد با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان امروز با حضور معاون وزیر صمت امروز افتتاح شد.

صابر عمو رسولی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قم، گفت: در مرحله بعد تا شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ یک سالن ۱۰ هزار متری و ۸۰ غرفه ثابت به این نمایشگاه اضافه می‌شود.

امروز همچنین همزمان با بهره برداری از مرحله اول نمایشگاه بین المللی قم، نمایشگاه ساخت، تولید و توانمندی‌های تولیدی استان گشایش یافت.

در این نمایشگاه، ۵۸ غرفه از صنعت، معدن و تجارت قم محصولات خود در زمینه‌های مختلف از جمله انواع سنگ، موتور سیکلت، قطعات خودرو، پلاستیک، فرش و ... را به نمایش گذاشته اند.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت هم قم را یکی از قطب‌های صنعتی کشور در رقابت با اصفهان و دیگر شهر‌های صنعتی دانست و گفت: با ایجاد این نمایشگاه و حمایت‌هایی که در وزارت صمت برای تامین مالی زنجیره‌ای از صنایع در نظر گرفته شده، می‌توان افق‌های روشنی برای توسعه صنعت قم پیش بینی کرد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر