تمدید سیستمی اعتبار بیمه سلامت از ابتدای دی متوقف می شود

سپهر اقتصاد-مدیر کل بیمه سلامت استان، گفت: تمدید سیستمی اعتبار بیمه سلامت همگانی و روستائیان از ابتدای دی متوقف می شود و متقاضیان برای پیگیری امور خود می‌توانند به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد یا سامانه غیر حضوری مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  دکتر محمدرضا فخاریان قمی، مدیر کل بیمه سلامت استان در اطلاعیه ای اعلام کرد: از ابتدای دی ماه تمدید بیمه سلامت همگانی که به خاطر شیوع کرونا به صورت سیستمی از انجام می شد متوقف می شود.

وی ادامه داد: بیمه شدگان محترم بیمه سلامت یا افراد فاقد پوشش بیمه ای از ابتدای دی ماه برای پیگیری امور خود می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد یا سامانه غیرحضوری نسبت به ثبت درخواست یا تمدید پوشش بیمه ای اقدام کنند.

در اطلاعیه این سازمان همچنین آمده است: اضافه می‌نماید بیمه شدگانی که پوشش بیمه آن‌ها به صورت سیستمی تمدید اعتبار گردیده و نیز سایر بیمه شدگانی که هم اکنون دارای بیمه معتبر هستند صرفا در بازه زمانی ۴۰ روز مانده به پایان اعتبار می‌توانند از طریق سامانه خدمات غیرحضوری نسبت به تمدید اعتبار پوشش بیمه خود اقدام نمایند (اعتبار پوشش بیمه این افراد ۶ ماهه خواهد بود) بیمه شدگان قبلی سازمان هم که اکنون پوشش بیمه ایشان فاقد اعتبار است می‌توانند از هم اکنون وارد سامانه خدمات غیرحضوری شده و نسبت به تمدید اعتبار بیمه خود اقدام کنند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر