توانمندسازی تخصصی دانشجویان علوم پزشکی قم در دستورکار جهاد دانشگاهی

سپهر اقتصاد- روسای دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی قم و جهاد دانشگاهی واحد استان قم در نشستی مسیرهای توانمندسازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی را طرح و بررسی کردند.

به گزارش ایسنا، در این نشست که به میزبانی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان، به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در استان قم پرداخت و گفت: فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی، اشتغال و تجاری سازی و برگزاری دوره‌های مهارتی در مراکز آموزشی از جمله مهمترین فعالیت‌های این نهاد انقلابی هستند.

وی تأکیدات و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جهاد دانشگاهی را مورد توجه قرار داد و افزود: همچنین در زمینه فرهنگی اقدامات بسیار خوبی در جهاد دانشگاهی استان قم انجام شده است و جشنواره‌ها، مسابقات و نشست‌های تخصصی فرهنگی در حوزه‌های مختلف در سطح استان قم و در سطح ملی هر ساله طراحی و اجرا می‌شود.

در ادامه حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم به تعامل سازنده جهاد دانشگاهی با دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی برای دانشجویان در سطح دانشگاه و نیز در خوابگاه‌های دانشجویی به صورت حضوری و مجازی از جمله این فعالیت‌هایی است که در جریان تعامل با این دانشگاه انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  همچنین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم آمادگی حمایت از ایده‌های فناورانه دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه را جهت تجاری سازی آنها دارد و نیز در حوزه توانمند سازی و اشتغال پذیر کردن دانشجویان می‌تواند دوره‌های ویژه این دانشجویان طراحی و اجرا کند.

گفتنی است در این نشست روسای دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از خدمات جهادگرانه جهاد دانشگاهی، مطالب و مطالباتی در خصوص همکاری با جهاد دانشگاهی بیان کردند و مقرر شد تفاهم نامه‌های جداگانه‌ای با هریک از دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی منعقد، و برنامه‌های جهادی ویژه دانشجویان هر یک از دانشکده‌ها بصورت تخصصی و مجزا برگزار شود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر