ثبت‌نام وام تسهیلات نوسازی مسکن در قم غیرحضوری است

سپهر اقتصاد-- مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: مراحل ثبت‌نام برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده این استان غیرحضوری است.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری در این زمینه افزود: در کلانشهر قم تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده برای پروژه‌های احداثی بدون استفاده از فناوری نوین برای اشخاص حقیقی و حقوقی به ازای هر واحد، ۱۲۰میلیون تومان با سود ۹ درصد، ۵۰ میلیون با سود ۱۸ درصد و۳۰ میلیون با سود ۱۶ درصد اوراق و در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: برای اشخاص حقیقی و حقوقی نیز سقف تسهیلات اعطایی در صورت استفاده از فناوری‌های نوین ساخت تا ۲۷۰ میلیون تومان برای کلانشهر قم به‌صورت ۱۲۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد ، ۸۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و۷۰ میلیون تومان با سود ۱۶ درصد اوراق است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده ناکارآمد شهری به نشانی http://facility.udrc.ir  مراحل ثبت ملک خود را طی کنند.

صبوری بیان کرد: استعلام برای تشخیص موقعیت ملک در بافت فرسوده با استفاده از کد جام و یا کد پستی از طریق سایت مذکور انجام می‌شود و در مرحله بعدی متقاضی باید تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کند؛ در ادامه نیز متقاضی ضمن تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود، از طریق سامانه کد ره‌گیری دریافت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با کامل کردن ثبت‌نام، پس از یک هفته پیامک به متقاضی ارسال می‌شود و او برای دریافت تسهیلات باید به بانک مراجعه کند.

وی تاکید کرد: همه مراحل ثبت‌نام سامانه بدون مراجعه حضوری و به‌صورت برخط و از طریق اینترنت قابل انجام و پ

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر