جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم خبر داد:آغاز احداث مدرسه سه کلاسه در روستای علی آباد انقلاب

سپهر اقتصاد-جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از آغاز احداث مدرسه سه کلاسه در روستای علی آباد انقلاب با مشارکت ستاد بانوان خیر مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ محمود داودآبادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدرسه روستای علی آباد انقلاب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از چهار است که قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم در امر احداث، تعمیر و نوسازی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مدارس مناطق محروم استان قم در حال فعالیت است، اظهار کرد: بار دیگر توفیق شد که واسطه خیر برای احداث مدرسه سه کلاسه علی بن موسی الرضا علیه السلام در روستای علی آباد انقلاب بخش جعفر آباد قم باشیم که عملیات اجرایی آن را آغاز کردیم.
وی با اشاره به اینکه این مدرسه با اعیانی ۲۷۰ متر مربع احداث خواهد شد، گفت: این مدرسه با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد که ۵۰ درصد از این اعتبار توسط ستاد بانوان خیر مدرسه ساز استان قم تامین خواهد شد و ۵۰ درصد باقی مانده توسط اداره کل نوسازی مدارس استان قم به اجرا خواهد رسید.
جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این پروژه مجری بوده و از توان سپاه برای تکمیل این مدرسه استفاده خواهد کرد، گفت: وجه تمایز این پروژه این است که خانم‌های خیر برای نخستین بار در استان قم مدرسه می‌سازند که از همه بانوان خیر و نیک اندیش قم دعوت می‌کنیم به این ستاد واقع در اداره کل آموزش و پرورش استان قم بپیوندند و در این کار خیر سهیم شوند.
داودآبادی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز مدرسه روستای چشمه شور را با کمک خیرین و همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان قم احداث کردیم که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و از سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان این منطقه قرار خواهد گرفت
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر