حمایت از تولید داخلی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز حاصل خواهد شد

سپهر اقتصاد- استاندار قم با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید داخلی، گفت: این مهم  با همکاری همه بخش ها در مبارزه با پدیده مخرب قاچاق کالا و ارز حاصل خواهد شد.

به گزارش  روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان،  با اشاره به اهمیت توجه به آثار مخرب قاچاق کالا و ارز در کشور، افزود: همکاری همه بخش ها در مسیر اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و  به تبع آن حمایت از تولید داخل امری ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اضافه کرد: کارگروه های ذیل این کمیسیون با جدیت پیگیری شود تا اقدامات لازم در امر مبارزه با قاچاق بخوبی تعیین شده و در اسرع وقت، عملیاتی شود.

وی همچنین آگاه سازی اقشار مختلف جامعه در موضوع موارد مشمول در قانون قاچاق کالا و ارز را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: در این راستا استفاده از ظرفیت های رسانه های ملی و استانی و سایر بستر های اطلاع رسانی الزامی است.

گفتنی است در این جلسه، گزارش های تحلیلی و آماری از کشفیات کالاهای قاچاق از سوی اداره کل گمرک، فرماندهی نیروی انتظامی و اداره کل  تعزیرات حکومتی استان ارائه شد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر