سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم معرفی شد

سپهر اقتصاد- با حضور مدیران استانی و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراسم معرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، با حضور محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت متبوع و حبیب الله جلیلی مدیرکل  دفتر امور استانهای وزارت متبوع  حکم انتصاب وحید وزیری راد بعنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعطاء و از زحمات مصطفی کاویانی مدیرکل سابق این اداره کل تقدیر بعمل آمد.

سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در جلسه شورای هماهنگی مدیران استان بر فرهنگ سازی برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در جامعه تاکید کرد.

وحید وزیری راد گفت: پایبند به بیانیه گام دوم انقلاب هستیم و در راه اعتلای جامعه اسلامی با هدف ایجاد رفاه و آرامش برای مردم تلاش می کنیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات مصطفی کاویانی مدیرکل سابق استان افزود : با شناختی که از همکاران این اداره کل دارم ، به جرأت می توانم بگویم که با همراهی کارکنان خدوم و ایثارگر استان، شاهد ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات در این اداره کل خواهیم بود.

وزیری راد تصریح کرد: مردم امروز از ما توقع دارند که ارباب رجوع مدار باشیم و در " وزارت مردم" برای تأمین معیشت و رفع گرفتاریهای مردم تلاش کنیم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر