سرپرست تامین اجتماعی قم معارفه شد

افزایش فعالیت شعب و کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی در روزهای پایانی ماه جاری

سپهر اقتصاد - آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تامین اجتماعی قم برگزار و طی آن  محمد عاشوری به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی قم، معاون حقوقی مجلس و امور بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی در این آیین طی سخنانی اظهار داشت: از نکته‌های مهم در گرفتن سِمت و قبول مسئولیت، امانتداری در قبال آن و مراقبت، دغدغه‌مندی و پرهیز از سستی است.

ابراهیم جواهری افزود: خدمت به مردم قم یک توفیق الهی است و نوکری این مردم شریف و ولایتمدار لیاقت می‌خواهد.

وی با بیان اینکه قم دارای ظرفیت‌های بالایی است گفت: از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به حرم حضرت معصومه، مراکز حوزوی و مدارس علمیه اشاره کرد؛ از این رو با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان در الگوسازی و تقویت فرهنگ بیمه پردازی نقش موفقی ایفا کرد.

معاون تامین اجتماعی با تاکید بر پرهیز از سلیقه‌ای عمل کردن خاطرنشان کرد: قانون‌مداری، مردم‌داری، کسب رضایت مردم و فساد ستیزی باید سرلوحه کار مدیران در تامین اجتماعی باشد.

علی‌اصغر دادخواه پیش از این مدیرکل تامین اجتماعی استان قم بود.

این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای در قم بیش از ۶۲ درصد جمعیت استان را تحت پوشش مقررات حمایتی قرار داده است.

بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر از جمعیت استان قم به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از ۵۹ هزار نفر نیز به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند.

با احتساب اشخاص تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان قم عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار می‌روند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر