سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی قم معرفی شد

سپهر اقتصاد- با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدرضا حاجی رضا به‌ سمت سرپرست جدید جهاد کشاورزی قم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در مراسمی از خدمات و زحمات ۲ سال و نیمه، عباس پور میدانی، مدیرکل سابق جهاد کشاورزی قم، قدردانی و با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدرضا حاجی رضا، به‌عنوان سرپرست جدید این سازمان در قم معرفی شد.

حاجی رضا پیش از این، مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی در جهاد کشاورزی قم را برعهده داشت.

وی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، رفع مشکلات نهاده‌های دامی در استان و رسیدگی به دغدغه‌های کشاورزان قمی را مهمترین اولویت کاری خود برشمرد.

حاجی رضا گفت: در زمینه رفع این مشکلات، با برنامه ریزی مدون، اصولی و کاربردی، اقدامات موثری خواهیم داشت.

سرپرست جدید جهاد کشاورزی قم، با اشاره به صدور قبض میلیاردی مصرف آب برای کشاورزان قمی، افزود: قطعا یکی از برنامه های داری اولویت و اهمیت این اداره برگزاری جلسات زودهنگام و مستمر با کشاورزان قمی و اداره کل آب منطقه ای است تا این مشکل رفع شود.

وی افزود: نسبت تولید و توزیع دام نسبت به نهاده هایی که دریافت می کنیم نامتعادل است و یقینا پیگیری این موضوع از اولویت های کاری ما است.

حاجی رضا با اشاره به اینکه قم علاوه بر ظرفیت تولید و پرورش دام خود، به‌عنوان بارانداز دام کشور فعالیت می کند، گفت: در مجتمع دامشهر روزانه تعداد زیادی ورود دام صورت می گیرد که این دام ها نیاز به نهاده دارند و در حال حاضر تعادل در میزان دام و نهاده در اختیار استان وجود ندارد

سرپرست جدید جهاد کشاورزی قم افزود: اگر نهاده مورد نیاز در اختیار استان قرار بگیرد، مشکلی در زمینه مسائل زیرساختی و برنامه ریزی در قم وجود ندارد و همکاران ما در کارخانه های تولید خوراک دام آمادگی دارند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت، خوراک دام را در اختیار دامداران قرار بدهند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر