سفر ریاست جمهوری به قم ظرفیت ویژه ای برای تکمیل پروژه های استان و خدمت رسانی به مردم است

سپهر اقتصاد-استاندارقم سفر ریاست محترم جمهور به قم را ظرفیت و فرصتی ویژه برای تکمیل پروژه های استان و خدمت رسانی به مردم دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در جلسه پروژه های مربوط به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری به قم که با حضور معاونین استاندار و مدیران استان در سالن جلسات امام جواد ( ع) برگزار شد با اشاره به اهمیت حضور ریاست محترم جمهوری و برخی از معاونین و وزرا در این سفر، اضافه کرد: مهم ترین مشکلات و موانع پروژه ها و طرح های استان جهت ارائه در جلسات تهیه و ارائه شود.

شاهچراغی با بیان اینکه حضور هیئت وزیران در این سفر نقشی بسزا در تهیه مصوبات کاربردی جهت توسعه ی زیرساخت های استان دارد، ادامه داد: صدور مجوز های ملی و تامین زیرساخت های طرح های راکد و نیز تامین بودجه های ملی در راستای اجرایی شدن پروژه های جاری و نیز پیگیری مطالبات مردمی از جمله مباحثی هستند که در سفر ریاست جمهوری به استان دنبال خواهند شد.

وی تلاش مدیران در راستای حل و فصل پرونده ها و درخواست های مردمی در دستگاه متبوع خویش را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تسریع در پاسخگویی به مردم و مراودات اداری دستگاه ها می تواند نقش مهمی در افزایش رضایت مندی مراجعین به ادارات دولتی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان فرصت حضور دولمتردان در استان را مغتنم شمرد و بیان داشت: باید از تمام توان مدیریتی استان برای بهره مندی از ظرفیت دولت در این سفر بهره برد تا در نهایت ضمن پیشبرد اهداف کلان دولت در استان، بستر های خدمت رسانی به مردم ارتقاء یابد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به مطالبات مردمی وظیفه مدیران دستگاه هاست، خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) و کسب درخواست ها و مطالبات مردم و ارائه به دولتمردان می توانیم گام مهمی در جلب رضایت مردم و حل و فصل مشکلات آنها برداریم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر