قم جزو ۵ شهر بلندمرتبه کشور

سپهر اقتصاد- معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه هم‌اکنون قم جزء پنج شهر بلندمرتبه کشور قرار دارد گفت: یکسری تجهیزات امداد و نجات در ارتفاع در سال‌های گذشته برای سازمان آتش‌نشانی تهیه‌شده و نیاز به تقویت داشته که این موضوع در برنامه‌های سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم آموزش‌های لازم را برای برگزاری این‌چنین حوادث و مانورهایی دیده‌اند، ابراز کرد: تنها برای این مانور سه بار تمرین توسط نیروهای زبده و آماده آتش‌نشانی قم انجام‌شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: یکسری تجهیزات امداد و نجات در ارتفاع در سال‌های گذشته برای سازمان آتش‌نشانی تهیه‌شده و نیاز به تقویت داشته که این موضوع در برنامه‌های سازمان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون قم جزء پنج شهر بلندمرتبه کشور قرار دارد، عنوان کرد: در این شرایط نیاز بوده تدابیر و تجهیزات مناسبی برای امداد و نجات در ارتفاع داشته باشیم که برنامه‌هایی برای افزایش این تجهیزات در دستور کار قرار دارد.

ذاکریان آمادگی پرسنل آتش‌نشانی را موردتوجه قرار داد و افزود: حفظ و تقویت آمادگی بدنی عوامل در برنامه ثابت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرار دارد تا پرسنل در کنار دقت نظر بالا و تجربه از آمادگی بدنی بهتری نیز برخوردار باشند.

وی با موفق خواندن برگزاری این مانور یادآور شد: خوشبختانه این مانور با مشارکت دستگاه‌های مرتبط مانند اورژانس، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، مدیریت بحران استان و شهرداری و پدافند غیرعامل استان به‌خوبی برگزار شد.***

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر