مدیران دستگاه‌های اجرایی قم سرمایه‌گذاران را حمایت کنند

سپهر اقتصاد - استاندار قم در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه، ضمن بررسی مشکل‌های این واحدها، بر ضرورت اهتمام جدی مدیران برای حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید تاکید کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی همچنین در سی‌ویکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که پس از این بازدید برگزار شد، فلسفه حضور مسئولان را رفع مشکل‌های مردم دانست و اظهار داشت: مدیرانی که در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد و صنعت مسئولیت دارند باید تلاش و جدیت بیشتری برای رفع دغدغه‌های‌ ‌تولیدکنندگان داشته باشند.

وی حُسن خلق را توقعی به‌جا از کارکنان و مدیران دولت دانست و افزود: مدیران حتی اگر به لحاظ قانونی با مشکل‌هایی مواجه هستند باید با رفتار نیک زمینه رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه صاحبان صنعت و سرمایه‌گذاران نیز  به چالش‌ها و موانع موجود برای حل مشکل‌ها آگاهی دارند خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکل‌ها در سایه تعامل بخش خصوصی و دولت قابل رفع می باشد.

 وی همچنین مصوبه‌های جلسه‌های ستادی را ضروری دانست و خواستار تعیین زمان‌بندی برای تحقق مصوبه‌های جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان شد.

استاندار قم در این جلسه مشکل‌های واحدهای صنعتی از جمله گاز، آب، نقدینگی، سرمایه در گردش و بدهی‌های بانکی آنها را مورد بررسی قرار داد و دستورهای لازم جهت پیگیری و رفع آنها را صادر کرد.

بر اساس این گزارش استاندار قم از سه واحد فعال در تولید محصول‌های مختلف شامل قطعه‌های خودرو، نساجی و مواد پتروشیمی شهرک شکوهیه بازدید به عمل آورد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر