مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم منصوب شد

سپهر اقتصاد-  با حکم وزیر راه و شهرسازی و طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی، مدیرکل جدید راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قم منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم انتصاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم که با حضور اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی، معتمدی، معاون امور عمرانی استانداری قم، و سایر مدیران استان برگزار شد، ضمن تکریم از حسن صبوری، مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان، محمد صادقی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قم معرفی شد.

اسلامیان در جلسه معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی پیشران توسعه کشور است و به تنهایی حامل ۳۰ درصد اقتصاد کشور است.

وی موضوع مسکن را مسئله فرا معیشتی دانست و افزود: سیاست‌های تأمین مسکن و مسائل مربوط به آن، با سایر حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی رابطه نزدیک دارد.

وی با بیان این که وزارت راه و شهرسازی تمام قد پای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم ایستاده است، توضیح داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن و حمل و نقل در کشور نیازمند همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به مشکلات و مسائل بدنه کارکنان این وزارت خانه اشاره کرد و گفت: بازبینی سیاست‌های معیشتی کارکنان وزارت متبوع در اولویت کاری است و امیدواریم به زودی شاهد بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها باشیم.

اسلامیان در پایان ضمن قدردانی از زحمات شش ساله صبوری مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم، حکم وزیر راه و شهرسازی برای سرپرستی اداره کل را به صادقی تقدیم کرد.

لازم به ذکر است وی مسئولیت‌هایی نظیر مشاور شهردار، شهردار منطقه، مدیرکل منابع انسانی و رییس کارگزینی شهرداری، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم، سرپرستی سازمان میادین و تره بار  را در کارنامه خود دارد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر