مشکلات مالی گریبان گیر باشگاه‌های پرورش اندام قم

 سپهر اقتصاد-قهرمان قمی رشته پرورش اندام گفت: بعد از تعطیل شدن باشگاه‌های پرورش اندام در سطح شهر مشکلات مالی گریبان باشگاه‌داران را گرفته است.

به گزارش ایسنا، امیر رسولی عنوان کرد: سالهای جوانی خود را با ورزش فوتبال سپری کردم و در رده های سنی جوانان و امید به صورت حرفه‌ای در لیگ برتر توپ زدم اما با گذشت زمان و ایجاد مشکلات مجبور شدم که فوتبال را کنار بگذارم.

وی افزود: برای جلوگیری از چاقی بعد از فوتبال به پرورش اندام روی آوردم و با گذشت زمان علاقه زیادی به این رشته پیدا کردم؛ تا جایی که به صورت حرفه‌ای این رشته را دنبال کردم و تاکنون چندین دوره قهرمانی استان قم و استان‌های دیگر را در کارنامه دارم. قهرمان پرورش اندام استان قم تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های پرورش اندام مشکلات مالی گریبان قهرمانان این رشته و باشگاه‌داران را گرفت.

وی افزود: متاسفانه مسئولین و متولیان ورزش استان قم علیرغم قول‌هایی که برای مساعدت با ورزشکاران این رشته داده بودند کمکی به ما نکردند و تنها کسی که در این روزهای سخت واقعا برای این رشته کار کرد رئیس هیئت پرورش اندام استان قم بوده است.

رسولی اظهار داشت: البته در این روزها وضعیت باشگاه‌ها بهتر شده است اما باز هم مشکلات مالی سابق باشگاه داران را اذیت می‌کنند.

وی افزود: به تازگی تمرینات خود را برای انتخابی های تیم ملی آغاز کرده‌ام و امیدوارم که در سال آینده بتوانم به تیم ملی راه پیدا کنم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر