همت و ریسک پذیری معقول از عوامل موفقیت در کارآفرینی است 

سپهر اقتصاد- مدیر عامل شرکت سامان میهن توان آریا گفت: همت و ریسک پذیری معقول از عوامل موفقیت در کارآفرینی است 
علی اشعری فرد در برنامه صبحانه صداو سیمای قم  با بیان اینکه از مهمترین خصوصیات یک کارآفرین همت و ریسک پذیری معقول می باشد، گفت: خلق و پرورش ایده می تواند  یک کارآفرین را به وجود بیاورد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی قم وی با بیان اینکه انجمن جوانان کارآفرین استان قم زیر مجموعه اتاق بازرگانی است، گفت: در تمام شهرها این انجمن تشکیل و یا در حال تشکیل شدن است و افرادی که عضو اتاق بازرگانی هستند و سن آنها زیر ۳۹ سال است می‌توانند عضو این انجمن در استان های مدنظر شوند.
عضو اتاق بازرگانی قم با اشاره به اینکه اهداف و رسالت انجمن جوانان کارآفرین، تیم سازی، مشاوره، آموزش و کمک در زمینه های کارآفرینی و مرتبط با کارآفرینی است افزود: این انجمن مشکلات جوانان در زمینه‌های مرتبط را نیز به گوش مسئولان منتقل می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه داشتن ثروت در کارآفرینی از اهمیت کمی برخوردار است افزود:  از مهمترین خصوصیات یک کار آفرین عشق و علاقه به کار می باشد، او ادامه داد: در تمام کسب و کارها مشکلات وجود دارد و همت و ریسک پذیری معقول میتواند افراد را به سمت اهداف مدنظر  در کار آفرینی حتی با خلق و پرورش ایده‌های عالی که باعث رشد و توسعه کسب و کار میشود سوق دهد.
او که در زمینه واردات و صادرات فرش دستباف فعالیت دارد معتقد است: اوضاع فرش در استان قم و صادرات مناسب نیست و اصلی‌ترین مسئله در این زمینه  تحریم‌ها و مشکلات ارزی در کشور است.
مدیر عامل شرکت سامان میهن توان آریا با اشاره به اینکه قهرمان زندگی ام پدری است که متاسفانه در سن ۱۰ سالگی از دست داده‌ام افزود: با این وجود همیشه احساس می کنم پدرم در کنارم هستند و راهنمایی ها و دعاهای ایشان همیشه پشت سرم بوده و از ایشان نیز در تمام مسائل به نحو احسن جواب گرفتم.
رئیس انجمن جوانان کار آفرین استان  گفت: ۱۵ سال پیش همزمان با تحصیل مشغول کار شدم و در مقطع کارشناسی مهندسی برق تحصیل کردم، ادامه داد: در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی در دانشگاه تهران ادامه دادم و در حال حاضر دارای مدرک  دکترای مدیریت هستم و در سال ۹۸ نیز به عنوان صادر کننده نمونه استان انتخاب و اهداف سالانه ، ۵ ساله و ده ساله  ای را در شرکت برای مجموعه ترسیم کرده ایم تا بتوانیم درکوتاه مدت و بلند مدت ضمن اشتغالزایی و گسترش کسب و کار به اهداف اقتصادی نیز دست پیدا کنیم.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر