هویت مذهبی قم در توسعه صنعتی مورد توجه قرار گیرد

سپهر اقتصاد - استاندار قم با اشاره به سیاست اولویت‌دار حمایت از تولید در استان بر ضرورت توجه به هویت مذهبی شهر قم در توسعه صنایع و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه کارگروه تخصصی اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، طی سخنانی با تاکید بر نقش هنرمندان قمی در ثبت قم به عنوان شهر ملی انگشتر اظهار داشت: اقتصاد استان باید از عنوان شهر ملی انگشتر بهره‌مند شود.

وی حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری هدفمند در رشته انگشترسازی را برای این استان حائز اهمیت دانست و افزود: تکمیل زنجیره تولید در این حوزه، توسعه گردشگری مذهبی را تسهیل خواهد کرد.

وی همچنین با تاکید بر نقش هویت مذهبی و دینی شهر قم ادامه داد: باید در برنامه‌ریزی‌های گردشگردی و توسعه این صنعت نقش هویت دینی استان مدنظر باشد.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست اولویت‌دار مدیریت استان برای توسعه اشتغال و تولید خاطرنشان کرد: در توسعه صنایع فقط نباید به اشتغال اهمیت داد، بلکه دیگر موضوع‌ها از جمله محیط زیست از اهمیت ویژه‌ای   برخوردار هستند که باید دستگاه‌های اجرایی مرتبط برنامه ویژه‌ای را در این مورد داشته باشند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر