واگذاری زمین پینت بال و پروژه‌های هیجانی بوستان علوی به سرمایه‌گذار

سپهر اقتصاد- مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در راستای تحقق سرانه تفریحی و افزایش تنوع در کاربری‌های گردشگری این سازمان در نظر دارد زمین پینت بال و پروژه‌های هیجانی در بوستان علوی را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار نماید.

به گفته وی، بر این اساس زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با موضوع پینت بال و ورزش و بازی‌های هیجانی نظیر بانجی جامپینگ، راپل،  صخره‌نوردی یا موارد هیجانی مشابه در اختیار سرمایه‌گذار ذی‌صلاح قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: به همین منظور این سازمان از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش گردشگری دعوت به عمل می‌آورد ایده و نظرات خود را جهت بررسی و تصویب به واحد درآمد سازمان پارک‌ها ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم طی سال‌های اخیر اقدام به توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری در بوستان‌های شهر کرده است،‌ اذعان کرد: از آن جمله راه‌اندازی شهربازی بزرگ غدیر، باغ پرندگان، تله سیژ بوستان علوی و… است.

جوادیان با اشاره به پروژه زیپ لاین خاطرنشان کرد: این پروژه نیز در فضایی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته می‌شود که شامل پارکینگ، کافی‌شاپ، ایستگاه آغاز، ایستگاه پایان و نظرگاه شهری و همچنین خط سبز زیپ لاین با ۱۰ متر حریم هوایی حول محور کابل بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر