پایانه مسافری پردیسان قم نقش پویایی در کریدور جاده‌ای کشور دارد

سپهر اقتصاد- مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پویایی کریدور جاده‌ای حمل ونقل مسافر تهران- قم-اصفهان با راه اندازی پایانه مسافری شهروند پردیسان قم بیشتر شد.

داریوش باقر جوان در سفر به قم و بازدید از پایانه های مسافربری استان، افزود: طی دوسالی که از شیوع ویروس کرونا درکشور می گذرد خساراتی زیادی متوجه بخش حمل ونقل جاده ای شد که با تلاش گروهی مسولان از  تخریب زیر ساختهای این صنعت حیاتی جلوگیری به عمل آمد.

وی تاکید کرد: ارتقای زیرساختها، سازوکارمنطقی و منطبق باواقع، اولویت بندی و غیره موجبات اقبال عمومی و رویکرد سرمایه گذار به بخش حمل ونقل جاده ای مسافر را فراهم می آورد.

باقر جوان با اشاره به فرصت ایجاد شده به واسطه جمعیت ۳۰۰ هزار نفری پردیسان، تصریح کرد: باتوجه به کثرت چشمگیر ساکنان و موقعیت جغرافیایی، راه اندازی پایانه مسافری شهروند پردیسان قم پویایی کریدور جاده ای حمل ونقل مسافر سه استان تهران، اصفهان و قم را فراهم آورده است.

محمد حسن کلهری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم نیز با تاکید بر ضرورت ارائه راهکارهای عملی در اجرای طرح های خدمات حمل ونقل جاده ای، تصریح کرد: مهمترین فاکتور در اقبال به صنعت عمومی حمل ونقل جاده ای، اعتماد عمومی کاربران و سرمایه گذاران است.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر