کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم

سپهر اقتصاد- فرمانده انتظامی قم از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیون تانکردار در محور قدیم سلفچگان به ساوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده نیروی انتظامی استان، گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم در اجرای طرح کنترل تانکر‌های سوخت‌رسان در محور قدیم سلفچگان به ساوه، یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار که حاوی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل بود را به ظن حمل سوخت خارج از شبکه متوقف کردند.

وی با اشاره به اظهارات ابتدایی راننده این کامیون برای انحراف کارآگاهان نیروی انتظامی، افزود: در بررسی انجام گرفته مشخص شد این کامیون کشنده دارای محموله مشکوک به سوخت خارج از شبکه است.

فرمانده انتظامی استان، ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی خودرو به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و با دعوت از نمایندگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و اداره استاندارد از محموله نمونه‌برداری و پس از آزمایشات، قاچاق سوخت(گازوئیل) محرز شد.

سردار میرفیضی اضافه کرد: در ادامه خودرو با دستور قضائی به انبار شرکت نفت استان قم منتقل و پس از تخلیه مشخص شد ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط این کامیون در حال حمل بوده است.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم، گفت: پس از طی مراحل قانونی پرونده متهم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال و برای راننده قرار قانونی مناسب صادر شد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر