۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت قم فعال است

سپهر اقتصاد-رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، با اشاره به اینکه قیمت بنزین گران نخواهد شد، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر ۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت در چرخه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛، عبدالله شادمهر، رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، با بیان اینکه بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت از روز گذشته در سراسر کشور مشکلاتی را برای سوختگیری مردم به وجود آورد، گفت: سوخت گیری با نرخ آزاد هم اکنون در سراسر کشور در حال انجام است و استان قم نیز با فعال بودن ۸۰ درصد از جایگاه‌های سوخت، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به تلاش همه جانبه مسئولان امر برای راه اندازی تمام جایگاه‌های سوخت استان قم، افزود: همکاران من در حال تلاش برای آغاز هرچه سریع‌تر سوخت گیری مردم بر اساس سهمیه‌های موجود در کارت سوخت‌شان هستند.

وی با تأکید بر ایراد سیستمی پیش آمده در سیستم هوشمند سوخت رسانی کشور، ادامه داد: فعلاً زمان مشخصی برای اتصال سرور‌ها مشخص نیست.

شادمهر با بیان اینکه قیمت بنزین دستخوش تغییر نمی‌شود و هرگونه شایعه پیرامون افزایش قیمت بنزین صحت ندارد، گفت: افزایش قیمت بنزین به هیچ عنوان در دستور کار نیست.

وی با اشاره به اینکه برای سهمیه موجود در کارت‌های سوخت هیچ مشکلی پیش نمی‌آید، افزود: مردم از دامن زدن به شایعات به جد خودداری و تنها اخبار را از رسانه ملی دنبال کنند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر