آغاز ثبت نام مجرد‌ها در نهضت ملی مسکن

در آیینی ۴۶ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی تحویل داده شد

سپهر اقتصاد- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: مردان مجرد از امروز ۲۰ دی ماه یک ماه مهلت دارند تا در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی  به تشریح جزئیات ثبت نام مردان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و افزود: پیرو مصوبه شورای عالی مسکن و بررسی‌های حقوقی وزارت راه و شهرسازی درخصوص ورود افراد مجرد در طرح جهش تولید و تامین مسکن از ساعت ۱۲ امروز ۲۰ دی، ۱۴۰۰ ثبت نام از مردان مجرد بالای ۲۳ سال در سامانه این طرح به نشانی saman.mrud.ir آغاز می‌شود و به مدت یک ماه تا ۲۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هدف از ایجاد امکان برای ثبت نام مجرد‌ها در نهضت ملی مسکن، ترغیب به ازدواج آن‌ها است گفت: کسانی که می‌خواهند ازدواج کنند، اما مشکل تامین مسکن دارند، دولت این فضا را برایشان فراهم می‌کند تا خانه‌دار شوند.

محمود زاده با تاکید بر اینکه مردان مجرد در زمان تحویل واحد‌ها باید متاهل شده باشند گفت: افرادی که نام نویسی می‌کنند اگر تا زمان تحویل واحد ازدواج نکرده باشند  نمی‌توانند از مزایا و خدمات دولتی این طرح استفاده کنند؛ بنابراین افراد واجد شرایط دیگری در اولویت دریافت واحد مذکور قرار می‌گیرند. اما اگر متقاضی برای آن واحد وجود نداشت، با قیمت روز به ثبت‌نام کننده‌ی اولیه واگذار می‌شود.

وی گفت: در زمان شروع نام‌نویسی افراد مجرد، شیوه‌ نامه ثبت نام را با جزئیات کامل در سایت قرار می‌دهیم. در این شیوه‌ نامه به طور دقیق، شرایط و موضوعات مختلف ثبت نام توضیح داده شده است.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر