اجرای طرح سی ۷۰ سازمان تامین اجتماعی در قم

سپهر اقتصاد-مدیر کل تامین اجتماعی استان قم: طرح سی ۷۰ با هدف کاهش مراجعات حضوری بیمه شدگان به دوائر سازمان تامین اجتماعی اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: در این طرح ۳۰ خدمت تامین اجتماعی در مقابل ۷۰ میلیون بار مراجعه به شعب سازمان در سطح کشور ارائه می‌شود.
دادخواه افزود: تمدید و تعویض دفترچه الکترونیکی یکی از خدمات است که با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز از اسفند پارسال اجرایی شده است. وی یادآور شد: در قم با اجرای این طرح از مراجعه ماهانه ۵۰ هزار بار و سالانه ۶۰۰ هزار بار پیشگیری شده است. مدیر کل تامین اجتماعی استان خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۶ خدمت این طرح عملیاتی شده و پیش بینی شده تا پایان امسال همه ۳۰ خدمت به مرحله اجرا برسد. دادخواه صدور مفاصات حساب برای کارفرمایان، تایید دفترچه‌های فرزندان بازنشستگان، پیگیری مقرری بیمه بیکاران کارگران، برقراری غرامت و دستمزد، از دیگر خدمات طرح سی ۷۰ است که با اجرا و عملیاتی شدن این خدمات از ده‌ها هزار بار رفت و آمد غیر ضروری جلوگیری شده است. وی یادآور شد: کارفرمایان و کارگردان می‌توانند با مراجعه به سایت تامین دات آی آر و نصب نرم افزار سی ۷۰ از این خدمات به صورت رایگان استفاده کنند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر