اعلام آمادگی کمیته امداد قم برای تبدیل فضاهای خودکفایی به کارگاه‌های تولیدی

سپهر اقتصاد-  مدیرکل کمیته امداد استان قم از آمادگی این نهاد برای تبدیل فضاهای اشتغال به کارگاه‌های تولیدی برای نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، در مراسم اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه مرکز نیکوکاری بقیه‌الله شهر قائم استان قم، ضمن قدردانی از مردم، خیران و کسانی که کمک‌های خیران را سامان‌دهی و اثربخش می‌کنند بیان کرد: کسانی که در مراکز نیکوکاری، مساجد و گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به نیازمندان تلاش می‌کنند از همین قشر خدمت رسان هستند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته در همه سرفصل‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، افزود: کمک‌های مراکز نیکوکاری استان قم از ۳۲ میلیارد تومان سال در ۹۹ به ۴۵ میلیارد تومان فقط تا آبان‌ماه سال جاری افزایش داشته است.

مسعودیان راد، خاطرات تلخ دوران کرونا را یادآور شد و گفت: اگرچه طی سال‌های گذشته به دلیل کرونا و تحریم‌های اقتصادی شاهد روزهای سختی بودیم ولی مردم و خیران با کمک‌های مؤمنانه خود وفاداری، ایثارگری و همت بلند خود را ثابت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم، چشم‌انداز روشن مراکز نیکوکاری را خاطرنشان و اظهار کرد: با راه‌اندازی و ثبت اطلاعات آن‌ها در سامانه جامع ملی نیکوکاری شاهد هم‌افزایی بیشتر در خدمت‌رسانی به نیازمندان خواهیم بود.

مسعودیان راد آمادگی کمیته امداد برای اقدامات اشتغال نیازمندان را یادآور شد و گفت: آمادگی داریم هر فضای اشتغال و خودکفایی در استان را به کارگاه‌های تولیدی تبدیل کنیم.

پس از این مراسم ۱۰۰۰ بسته معیشتی شامل روغن، قند و شکر، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه‌فرنگی و همچنین ۱۰ سری جهیزیه شامل یخچال‌فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، پنکه و جاروبرقی جمعاً به ارزش هشت میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، در حاشیه این مراسم اظهار کرد: مرکز نیکوکاری حضرت زینب (س) پردیسان نیز به مناسبت میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س) ۴۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، حبوبات، سویا و رب گوجه‌فرنگی هر بسته به ارزش ۶ میلیون ریال طی مراسمی بین نیازمندان توزیع کرد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر