افتتاح يك واحد توليد ظروف پلاستيكي و بازديد از سه شركت صنعتي استان قم

افتتاح يك واحد توليد ظروف پلاستيكي و بازديد از سه شركت صنعتي استان قم/ حمایت جدی مدیریت از طرح های توسعه اي واحدهاي صنعتي موفق وسیاست احیای واحد های تولیدی راکد و نیمه راکد

سپهر اقتصاد:استاندار قم در افتتاح و بازديد از چند شركت توليدي و صنعتی بر ضرورت حمايت مسئولان در راستاي توسعه ي واحدهاي صنعتي موفق استان قم تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم ،بهرام سرمست استاندار قم در قالب برنامه سه شنبه های اقتصادی، ضمن افتتاح یک واحد تولیدی, از چند واحد صنعتی از جمله یک شرکت کشت و صنعت بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت. وی با مطلوب ارزیابی کردن روند احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان، قم را یکی از استان های موفق و پیشرو در این حوزه دانست و افزود: اميدواريم با پيگيري های بعمل آمده و همکاری و تعامل مناسب دستگاه های ذیربط به ویژه بانک ها شاهد بازگشت ساير كارخانجات نيمه فعال و راكد به چرخه ي توليد باشيم. سرمست همچنين با اشاره به برنامه ریزی واحدهای صنعتی استان برای اجرای طرح های توسعه اي و تکمیلی خود گفت: حمايت هاي لازم و جدی برای تسریع در بهره برداري از فازهاي توسعه اي این قبیل واحدها در دستور کار استان قرار دارد. شايان ذكر است استاندار قم در برنامه سه شنبه اقتصادي (بازديد از واحدهاي صنعتي استان) از شركت كشت و صنعت شريف آباد توليد كننده لبنيات، شركت سلولوزي رهاپاپيروس توليد كننده محصولات سلولزي و شركت گرانول معصوم بازديد و واحد صنعتي ره شتاب مدرن توليدكننده اسباب بازي و ظروف پلاستيكي را افتتاح كرد.  
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر