«اقتصاد» و «معیشت» خواسته مردم از رئیس‌جمهور آینده

سپهر اقتصاد- با توجه به تنگنا‌های اقتصادی، مهم‌ترین درخواست مردم از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، بهبود معیشت و شرایط اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ با توجه به تنگنا‌های اقتصادی، مهم‌ترین درخواست مردم از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، بهبود معیشت و شرایط اقتصادی است.
با نزدیک شدن به روز‌های پایانی خرداد و برگزاری مناظره‌ها کم کم تنور تبلغیات انتخابات ریاست جمهوری داغ‌تر می‌شود؛ کاندیدا‌هایی که مستقیم و غیر مستقیم با شعار‌های انتخاباتی و وعده بهبود شرایط اقتصادی پا به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشتند. این روز‌ها با وجود چالش‌ها و مشکلات اقتصادی پیش آمده برای مردم حال از بی‌نظمی در تنظیم بازار کالا‌های اساسی گرفته تا سایه شوم تحریم، فشار‌هایی بر طبقات مختلف مردم ایجاد شده است که حال از بحران بازار‌های مسکن و بورس گرفته تا خودرو اگر بگذریم نمی‌توان مشکلات معیشتی این روز‌های مردم را نادیده گرفت. با چرخشی در هرکدام از میادین شهر قم، اطراف حرم کریمه اهل بیت (ع) و بازار‌های آن و با مصاحبه‌های میدانی گرفته شده از مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم به این امر مهم می‌رسیم که هرکدام از شهروندان مختلف قمی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری انتظار برنامه‌های خوب اقتصادی و انتخاب یک تیم اقتصادی قوی دارند؛ هم‌چنین مردم قم از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری می‌خواهند که نظر عمیقی به معیشت و اقتصاد مردم انداخته و برای بهبود این وضع چاره اندیشی کنند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر