انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت قم به دور دوم کشیده شد

سپهر اقتصاد- رئیس مجمع عمومی سرمایه گذاری سهام عدالت استان قم گفت: انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان قم به نوبت دوم کشیده شد.

انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت قم به دور دوم کشیده شد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  رئیس مجمع عمومی سرمایه گذاری سهام عدالت استان قم با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت قم گفت: این جلسه به صورت الکترونیک از ساعت ۱۰ تا ۱۱ بیستم اردیبهشت در سامانه دیما برگزار شد.
علی پور کل سهامداران استان را ۶۹۴ هزار و ۶۷۵ نفر خواند و افزود: تعداد ۴۰۱ هزار ۷۲۸ سهامدار که با عنوان سهامدار غیرمستقیم هستند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.
وی شرط رسمیت پیدا کردن مجمع انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت را حضور بیش از پنجاه و یک درصد از سهامداران بیان کرد. رئیس مجمع عمومی سرمایه گذاری سهام عدالت استان قم، افزود: باتوجه به اینکه در ساعت مقرر انتخابات، مشارکت سهامداران به حدنصاب نرسید، این مجمع به نوبت دوم موکول شد. علی پور تصریح کرد: در نوبت دوم میزان مشارکت به هر اندازه که باشد مجمع رسمیت دارد و می‌تواند انتخابات را اعضای حاضر برگزار کند. رئیس مجمع عمومی سرمایه گذاری سهام عدالت استان قم انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت را بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور دانست که برای اولین بار انجام می‌شود. علی پور ارزش ریالی سهام را پنج هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان خواند و گفت: سی درصد از این سهام در اختیار هیئت مدیره قرار می‌گیرد که این آمار اهمیت این ا نتخابات را نشان می‌دهد. چهارصد و یک هزار نفر از سهامداران روش مستقیم و همه کسانی که سهام (وسقم) را از بازار سرمایه خریداری کرده اند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و این در حالی است که فقط در نوبت اول ۳۱ نفر حاضر بودند. تاریخ برگزاری مجمع دوم با هدف انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان قم در روزنامه‌های کثیرالانتشار، سامانه کدال و صدا وسیمای استانی اعلام می‌شود. در انتخابات نوبت اول هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان قم ۸۰ نفر نامزد معرفی شد.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر