انتقاد استاندار از عدم تامین حقابه‌های زیست محیطی قم

سپهر اقتصاد-استاندار قم ضرورت تامین حقابه‌های زیست محیطی را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از مشکلات مهم در مساله حقابه‌ها این است که طی سالهای اخیر سهم استانی قم از این منابع همواره به دلایل مختلف کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در سالن کرامت استانداری، با اشاره به افزایش روزهای ناسالم هوای استان از ابتدای سالجاری بیان داشت: لازم است تا در کنار منشا خارجی گرد و غبار نسبت به مدیریت و بهبود وضعیت کانونهای داخلی تولید گرد و غبار تدبیر درستی انجام گیرد.

شاهچراغی با تاکید بر تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید، خاطرنشان کرد: هیچ گونه کم کاری از مسوولان استانی در زمینه تعلل در پرداخت این تسهیلات پذیرفتنی نیست.

استاندار قم با اشاره به تقاضای واگذاری زمین در شهرک صنعتی الغدیر بیان کرد: برای پاسخگویی به نیازهای سرمایه گذاران لازم است تا طرح تامین ۳۵ مگاوات برق این شهرک با سرمایه گذاری هزار و ۲۷۰ میلیارد ریالی طبق برنامه زمانبدی شده دنبال شود.

شاهچراغی با اشاره به اهمیت جذب و پرداخت کامل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه، یادآور شد: هیچ سرمایه گذار و متقاضی دارای اهلیتی نباید از دریافت این تسهیلات محروم شود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر