ایجاد اولین شهرک صنعتی خصوصی صنایع غذایی در کشور

سپهر اقتصاد- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت:با توجه به طرح ارائه شده به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و در صورت اختصاص تسهیلات به همت تعاون گران استان قم، اتفاق بزرگی در سطح استان و کشور رخ خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، مصطفی کاویانی افزود: از طرح های قابل ارائه جهت سرمایه گذاری در استان طرح ایجاد اولین شهرک صنعتی خصوصی صنایع غذایی در کشور است که به همت تعاون گران در استان قم اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: ایجاد اولین شهرک صنعتی خصوصی صنایع غذایی در کشور و اولین نمایشگاه دائمی مواد غذایی کشور و اولین دانشگاه علمی و کاربردی تخصصی برای مواد غذایی می باشد که در صورت اختصاص تسهیلات لازم برای 3000 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می نماید.

طرح توسعه پنج فاز از کشتارگاه صنعتی دام توسط بخش تعاون در استان قم مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با توجه به انتقال کشتارگاه ها از داخل شهر به خارج از بافت مسکونی توسعه طرح های کشتارگاه های استان و صادرات محصولات آنها به شهرهای مجاور از برنامه های راهبردی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، مصطفی کاویانی ادامه داد: از طرح های قابل ارائه جهت سرمایه گذاری، طرح توسعه پنج فاز از کشتارگاه صنعتی دام استان توسط بخش تعاون می باشد.

وی تصریح کرد: فاز یک، دو و سه توسعه زیر ساخت های کشتارگاه صنعتی شامل کارگاه تبدیل ضایعات، توسعه تصفیه خانه، ماشین آلات و سالن بسته بندی و فاز چهار و پنج ایجاد زنجیره گوشت و پایانه گوشت می باشد و طرح توسط شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان ارائه و در صورت اختصاص تسهیلات لازم برای 680 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر