ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران در قم

سپهر اقتصاد- رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان اینکه اهتمام به جذب بخش خصوصی و تسهیل شرایط برای جذب سرمایه‌گذار در این شهر جزء برنامه‌های اولویت‌دار شورای اسلامی شهر است، گفت: سرمایه‌گذاران در این شهر حمایت می‌شوند.

وی بیان کرد: در ساختار سازمانی شهرداری سازمان فرهنگی در حد یک اداره کل است و قرار شد متناسب‌سازی شود و نگاه معاونت در شورای معاونان به آن داده شود و نسبت به افزایش بودجه آن نیز اقدام شود.

اسلامی بیان کرد: در موضوع مبارزه با فساد و تخلفات شهری نیز نگاه ویژه داریم و بر این باوریم باید حوزه‌های نظارتی تقویت و در دستور کار قرار گیرد.

وی بابیان اینکه یکی از مسائلی که مدنظر شورای اسلامی شهر قرار دارد، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، افزود: برخی از این طرح‌ها، ارتباطی با مدیریت شهری ندارد و باید قوه قضاییه اهتمام بیشتری به حل آن داشته باشد که هماهنگی انجام این مهم نیز در دست اقدام و اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم اشاره کرد و  گفت: حجم و تنوع موضوع‌های شهری بسیار گسترده و سنگین است و برای رسیدگی بهتر به مشکلات و موانع، مرکز پژوهش‌ها ایجاد شد تا با مشاوره اهل علم و نخبگان طرح‌هایی که اهمیت آنان زیاد است در مرکز پردازش و در کمیسیون‌ها اجرا شود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر