ایده زمانی ارزش پیدا می‌کند که در تولید و صنعت از آن استفاده شود

سپهر اقتصاد-نایب رئیس اتاق بازرگانی قم گفت:  ایده زمانی ارزش پیدا می‌کند که در تولید و صنعت از آن استفاده شود
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی قم نایب رئیس اتاق بازرگانی  در برنامه زنده " #صبحانه " با بیان اینکه تولید مشکلات خاص خود را دارد و این مختص به زمان خاصی نیست گفت: صنعتگران نیز ثابت کردند که با امکانات کم و زیاد همیشه  و در هر زمان رو به جلو حرکت می کنند
مهندس اله یاری مدیر عامل شرکت پارس سیلیکن تصریح کرد در سن ۲۳ سالگی فعالیت‌های اقتصادی را شروع کرده  و همزمان در ایران و خارج از کشور تحصیل کردم و عاشق شهر و کشورم هستم و تا روزی که جان در بدن دارم در قم به مردم عزیزم خدمت خواهم کرد.
وی ادامه داد: کانون های مختلفی در اتاق بازرگانی از جمله بانوان و جوانان وجود دارد و اتاق  بازرگانی با کمیسیون های متعدد ایده‌های کارآفرینان در زمینه های مختلف را حمایت و از آنها در راستای تحقق شعار سال پشتیبانی خواهد کرد.
این تولید کننده اظهار کرد: ایده زمانی ارزش پیدا می‌کند که در تولید و صنعت از آن استفاده شود و دولتمردان نیز با حمایت از ایده ها می توانند بیکاری را به صفر نزدیک کنند.
مدیر عامل شرکت پارس سیلیکن معتقد است امروزه در دنیای دیجیتال پیدا کردن و پیگیری ایده مشکل نیست و عملیاتی کردن ایده در صورت وجود منابع و امکانات بسیار آسان است.
وی افزود: بارها از دستگاه‌ها درخواست شده واحدهای اضافی دانشجویان را به صنعت و تولید اختصاص دهند و پیگیری‌های مکرر برای آموزش دانشجویان در زمینه های کاربردی انجام شده و اگر صنعت و دانشگاه دست در دست هم دهند بسیاری از مشکلات تولید کننده و مردم حل خواهد شد.
اله یاری تصریح کرد: دو معضل بیکاری و کاهش جمعیت در جامعه رواج یافته و حفظ اشتغال موجود و حل مسئله بیکاری برای جوانان مهمترین راهکار برای حل معضل بیکاری و در پی آن مناسب شدن میزان رشد جمعیت در کشور خواهد بود.
اله یاری در برنامه صبحانه گفت که ایده بدون همت و علاقه عملیاتی نخواهد شد او ادامه داد: هر چند سال یکبار هدف‌هایم تغییر پیدا می‌کند و به دوستان نیز اعلام می‌کنم و قطعاً انسان بدون هدف زنده نخواهد ماند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر