بازار قم وضعیت مطلوبی دارد

بازار قم وضعیت مطلوبی دارد

سپهر اقتصاد-  معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه هم‌اکنون کنترل و مدیریت مطلوبی در بازار وجود دارد، گفت: بازرسان این سازمان در ستاد تسهیلات زائران استان در محل فرمانداری قم مستقر بوده و در صورت احجاف در حقوق زائران و گردشگران وارد عمل خواهند شد.

به گزارش ایرنا، احمدرضا سمیعی نسبت  اضافه کرد: از ۱۵ بهمن ماه سال گذشته تا دوم فردودین ماه جاری ۵ هزار و ۶۳۹ مورد بازرسی در قم انجام و یکهزار و ۱۰۵ پرونده تخلف به ارزش ۲ هزار و ۶۶۹ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح نظارتی ویژه پایان سال سازمان صنعت، معدن و تجارت قم به دلیل تقارن ایام ماه رجب و شعبان با شروع سال جدید شمسی و شرایط خاص بازار از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به شرایط عرضه کالاهای اساسی و راهبردی در سطح بازار، تصریح کرد: نظارت و پایش کالاهای اساسی و راهبردی با محوریت سازمان جهاد کشاورزی قم در حال انجام است.

وی با اشاره به استقرار دو دفتر نظارتی و بازرسی در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران همزمان با نیمه شعبان و آغاز سال جدید، گفت: با راه اندازی این دو دفتر نظارت بر عرضه کالا و خدمات و حفظ ثبات بازار بهتر از گذشته انجام گرفته است.

سمیعی نسب اظهار کرد: در طرح ویژه نظارتی پایان سال این سازمان نظارت بر واحدهای عرضه کننده پوشاک، کفش، آجیل و خشکبار، قنادی ها، سوهان فروشی ها، هتل ها، مراکز اقامتی و مهمانپذیر و واحدهای امدادرسان خودروها در جاده  بصورت روزانه در حال انجام است.

به گفته وی، از ابتدای آغاز طرح بازرسی و نظارت ویژه پایان سال در قم، گشت های مشترک بازرسی با جهاد کشاورزی، فرمانداری، مرکز بهداشت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی،راهداری و حمل ونقل جاده ای، بسیج و سپاه، پلیس امنیت اقتصادی،اداره کل استاندارد، استانداری، شرکت نفت، اداره کل غله و خدمات بازرگانی وغیره در حال انجام است.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر