با کاهش قدرت خرید مردم، فروش محصولات چرم کاهش یافته است

سپهر اقتصاد-  فعال حوزه چرم گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، فروش محصولات چرم نیز کاهش یافته است چرا که قیمت‌های محصولات چرم کمی بالا است و مشتری‌های خاص بیشتر به این سمت سوق پیدا می‌کنند، با این حال ما سعی کرده‌ایم باقیمت گذاری متفاوت نسبت به رقبا قابلیت جذب مشتری در این کار را بالاتر بریم.

به گزارش ایسنا، باقری، کارآفرین و فعال صنعت چرم استان قم، در نشست با مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم عنوان کرد: فعالیت در حوزه چرم هم میتواند کار ساده ای باشد و هم متفاوت، اما گاهی هزینه بر می شود به طوری که در کارهایی با حجم بزرگ معمولا محصولات قیمت بالایی دارند.

فعال صنعت چرم استان قم گفت: محصولات تولید شده با چرم می‌تواند با ترکیب با سایر محصولات از تنوع خوبی برخوردار شود و نیاز به خلاقیت دارد تا بتواند بازار مناسبی ایجاد نماید.

باقری ادامه داد: تنوع محصول و دوخت باکیفیت و مرغوبیت چرم در نظر مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و بازارهای فروش محصولات چرم با این مشخصات دسته‌بندی می‌شوند.

وی گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، فروش محصولات چرم نیز کاهش یافته است چرا که قیمت‌های محصولات چرم کمی بالا است و مشتری‌های خاص بیشتر به این سمت سوق پیدا می‌کنند، با این حال ما سعی کرده‌ایم باقیمت گذاری متفاوت نسبت به رقبا قابلیت جذب مشتری در این کار را بالاتر بریم.

پیشران طرح مشاغل خانگی در استان قم گفت: آمادگی همکاری با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم را دارم و درزمینهٔ سفارش سازی و آموزش‌های لازم و مشاوره به متقاضیان در این طرح می‌توانم همکاری داشته باشم.

یاسر شریفی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم نیز در این نشست ضمن تشریح این طرح، فرصت‌ها و مزایای همکاری به عنوان پیشران را بیان کرد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر