بررسی علل تاخیر در ساخت نیروگاه ۵ مگاواتی جعفریه

.

سپهر اقتصاد- ساخت یک نیروگاه پنج مگاواتی برای رفع کمبود برق شهرستان جعفرآباد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم بود که البته با وجود گذشت حدود پنج ماه، هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

بررسی علل تاخیر در ساخت نیروگاه ۵ مگاواتی جعفریهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  در آخرین سفر رئیس جمهور به قم دستور بازگشت نیروگاه خورشیدی ۲ مگاواتی که بخشی از برق جعفریه و قاهان را تامین می‌کند، صادر شد.

همچنین ساخت یک نیروگاه ۵ مگاواتی دیگر در این بخش نیز از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به قم به شمار می‌رود.

ارجمندزاده، معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان در خصوص نیروگاه دو مگاواتی خورشیدی، گفت: این نیروگاه در سه ماه آینده به مدار تولید برمی‌گردد.

ذبیح الله عبداللهی، فرماندار شهرستان جعفرآباد با اشاره به اینکه برای جبران کمبود برق در این شهرستان نیازمند نیروگاه پنج مگاواتی گازی هستیم گفت: زمین برای راه اندازی نیروگاه جا نمایی شده و شهرداری هم به عنوان سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده است.

ارجمندزاده معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هم با بیان اینکه در بخش جعفریه پنج تا ده مگاوات کمبود برق داریم گفت: طی بررسی های انجام شده و صحبت با فرماندار جعفریه شرایط لازم برای راه اندازی نیروگاه فراهم شده به طوری که برای صدور مجوز ها مشکلی نیست و باید شهرداری برای گرفتن مجوزها مراجعه کند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر