بهره برداری از سه طرح تولیدی در قم

سپهر اقتصاد-سه طرح صنعتی و تولیدی باسرمایه گذاری بیش از ۱۳۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۶۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛  این مراسم که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد طرح‌های شرکت پالایش قیر صنعت خاورمیانه، شرکت کهن استیل پارس و شرکت برهان تجارت حکیم به بهره برداری رسید.
در شرکت پالایش قیر پارس صنعت خاورمیانه سالانه ۵۶۵ تن انواغ قیر نرم و سخت تولید و بسته بندی خواهد شد. شرکت کهن استیل پارس پندار هم سالانه ۴۳۸ تن انواع ملزومات آشپزحانه ازجمله قاشق و چنگال تولید خواهد کرد. همچنین شرکت برهان تجارت حکیم سالانه ۵ میلیون عدد مسواک و ۱۰ تن نخ مسواک تولید می‌کند. استاندارقم در این مراسم با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا، گفت: چرخ تولید در کشور در حال چرخش و عمران وصنعت کشور روبه پیشرفت است. سرمست توانمندی بخش خصوصی در پیشرفت کشور را تاثیرگذار خواند و گفت: حمایت ازمناطق آزاد و ویژه اقتصادی الگوی موفقیت آمیزی در پیشرفت کشور است. وی قرارداد ۲۵ساله ایران و چین را افقی برای توسعه منطقه اقتصادی ویژه سلفچگان خواند که فعالین اقتصادی و مدیران این منطقه باید از آن بهره ببرند. سرمست اتصال منطقه ویژه سلفچگان به شبکه سراسری راه آهن را سبب رونق این منطقه خواند که با پیگیری های جدی می تواند تا پایان دولت به نتیجه برسد.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر