بهره برداری از ۱۴ طرح شهری در مناطق مختلف قم

سپهر اقتصاد- ۱۴ طرح شهری با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر قم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای

بهره برداری از ۱۴ طرح شهری در مناطق مختلف قمشهردار قم با اشاره به اینکه بلوار شهید صادقی حد فاصل کمربندی امام علی(ع) تا خیابان ۱۵ خرداد با مساحت ۸۰۰ متر ساخته شده است گفت: برای ساخت این بلوار ۳۰۶ میلیارد تومان هزینه شده است که با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این طرح کمر بندی امام علی(ع) به داخل شهر متصل می‌شود و تسهیل و بهبود عبور و مرور را به همراه دارد.

 سقائیان نژاد با اشاره به اینکه هزمان با روز درختکاری بوستان ارکیده در ۱۱ هزار متر مربع در کنار بلوار شهید صادقی افتتاح شد گفت: برای ساخت این پارک ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است که با افتتاح آن سرانه فضای سبز این منطقه به حدود ۲۱ متر ارتقا می‌یابد.

وی هچنین افزود: روشنایی معابر و خیابان ها، اصلاح، مرمت و روسازی آسفالت خیابان‌های مختلف شهر اصلاح و ایمن سازی تقاطع، تکمیل پیاده رو سازی و بهسازی معابر عبوری از دیگر طرح‌هایی است که از ۲ ماه گذشته در اختیار همشهریان قرار گرفته است و امروز به طور رسمی به بهره برداری رسید.

 سقاییان نژاد طرح‌های باز آفرینی شهری را از اولویت‌های شهرداری قم برای سال آینده عنوان کرد و گفت: در بودجه سال آینده ۷۱ طرح در نقاط محروم و بافت فرسوده شهری آماده شده است که طرح ۴۸ هکتاری پردیسان، بافت اطراف حرم، چهل اختران، دروازه ری و شیخان از مهمترین طرح‌های در اولویت برای باز آفرینی و سامان دهی قرار دارد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر