تاکید فرماندار قم برای تسریع در عملیات عمرانی پروژه شهری

تاکید فرماندار قم برای تسریع در عملیات عمرانی پروژه شهری

سپهر اقتصاد-  فرماندار قم در بازدید از پروژه‌های تقطع غیرهمسطح میدان نماز و پل مکانیزه و جایگاه سوخت بلوار جمهوری اسلامی نسبت به تسریع در عملیات عمرانی و رفع نارضایتی‌های شهروندان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، عباس ذاکریان در حاشیه بازدید از چند پروژه شهری  با اشاره به تشدید ترافیک در محدوده میدان نماز به دلیل عملیات عمرانی و انحراف ترافیک و نارضایتی شهروندان، بیان کرد: جابجایی تاسیسات این پروژه مانند فیبرنوری، آب، برق، گاز و غیره به دلیل ابعاد و گستردگی طرح اقدام دشوار و بزرگی است.

فرماندار قم با تاکید بر اتمام انتقال تاسیسات در پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، اظهار داشت: با آزادسازی عرصه و جابه جایی تاسیسات هم اکنون شرایط لازم برای ادمه عملیات عمرانی زیرگذر، جداره سازی زیرگذر از هر دو طرف، اجرای روگذر و سایر قسمت های طرح فراهم شده است.

ذاکریان اضافه کرد: بخاطر شرایط ترافیکی حاکم بر این محور و نارضایتی هایی که برای شهروندان بوجود آمده؛ در این بازدید نسبت به ادامه عملیات عمرانی طرح به صورت دو شیفت برای به پایان رساندن پروژه در زمان بندی پیش بینی شده تاکید شد.

این میدان در بخشی از رینگ میانی شهر قم واقع‌شده و بعنوان نقطه اتصالی بلوارهای جمهوری اسلامی و فردوسی تعریف شده است. این پروژه در بلوار فردوسی شامل سه باند رفت‌وبرگشت به‌صورت زیرگذر، چهار پل همسطح در میدان و محور مستقیم روگذر در بلوار جمهوری اسلامی است که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از جایگاه سوخت بلوار جمهوری اسلامی نیز بیان داشت: طی این بازدید نسبت به ارائه طرح اصلاحی ورودی پمپ بنزین و پمپ گاز با مصوبه شورای ترافیک استان برای بهره برداری کامل و استفاده شهروندان از این جایگاه در بازه زمانی یک هفته آینده تاکید شد.

ذاکریان همچنین با اشاره به بازدید و بررسی مشکلات پل عابر پیاده بلوار جمهوری اسلامی و خیابان یزدان شهر، ابراز داشت: مسوولان شهرداری قم نسبت به مکانیزه کردن این پل عابر پیاده و بهره برداری از آن طی یک هفته آینده تاکید کردند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر