تخلیه نخاله ساختمانی در تمامی مناطق شهرستان کهک ممنوع است

سپهر اقتصاد ـ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهک گفت: بر اساس مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان کهک، تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در تمامی مناطق این شهرستان ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست قم، سجاد پارسامهر با اشاره به مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان کهک در سخنانی اظهار داشت: در این جلسه بر لزوم تسریع در احداث ایستگاه انتقال پسماند شهرستان و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی در این رابطه تأکید شد.

وی با بیان اینکه روند احداث ایستگاه انتقال پسماند شهرستان کهک بسیار کند بوده و تقریبا متوقف شده است، گفت: برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از تخریب طبیعت و محیط زیست، تخلیه هرگونه زباله و نخاله های ساختمانی در تمامی مناطق این شهرستان ممنوع است.

وی با بیان اینکه همه پسماندهای تولیدی در شهرستان کهک باید به اماکن مجاز انتقال یابد، خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با مراجع قضایی و نیروی انتظامی، با هرگونه تخلف در زمینه تخلیه پسماندها در این شهرستان قاطعانه برخورد خواهد شد.

پارسامهر در پایان گفت: محل مجاز تحویل پسماندها و نخاله های شهرستان کهک، در حال حاضر در اماکن مجاز دریافت پسماند و نخاله در شهرستان قم بوده و امیدواریم با تکمیل پروژه و بهره برداری هرچه سریعتر از ایستگاه انتقال پسماند کهک، این مشکلات برطرف شود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر