تست گرم مترو قم به‌زودی انجام می‌شود

سپهر اقتصاد- استاندار قم گفت: تست گرم پروژه مترو به‌زودی با ورود واگن انجام خواهد شد و در صورت عدم مشکل، این اقدامات نهایتاً تا پایان سال به نتیجه می‌رسد.

وی با بیان اینکه برخی ضوابط اداری در شهرداری و شورای شهر تهران برای تحویل واگن به مترو قم وجود دارد، تصریح کرد: در جلسه اخیر موضوعاتی مانند وثیقه مالی برای شرکت مربوطه مطرح بود که با هماهنگی‌ها این موضوع حل‌شده است.

استاندار قم با بیان اینکه با تعهد به شهردار تهران این واگن‌ها به‌زودی به مترو قم ارسال می‌شود، تصریح کرد: تست گرم پروژه مترو به‌زودی با ورود این واگن‌ها انجام خواهد شد و در صورت عدم مشکل، این اقدامات نهایتاً تا پایان سال به نتیجه برسد.

وی با اشاره به پیگیری پروژه مونوریل و برخی از پروژه‌های مهم استانی و شهری در سفر آینده رئیس‌جمهور عنوان کرد: مونوریل قم ملاحظاتی داشته که باید بخشی به آن اضافه‌شده و با یک نگاه جدید این پروژه را پیش برد که سازوکارهای رفع مشکلات آن فراهم‌شده و کار به جاهایی رسیده و باید جلوتر برویم.

وی در مورد آخرین وضعیت اختصاص ۵۶۰ هکتار از اراضی پردیسان قم برای اجرای طرح جهش مسکن گفت: پردیسان مشکلات خاصی داشته که در سال‌های گذشته برخی از این مشکلات رفع شده است، اما همچنان بسیاری از مسائل آن وجود دارد که بنا شد برای طرح جدید پیوست فرهنگی و آموزشی دیده شود که این موضوع را دنبال می‌کنیم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر