تسهیل تملکات و توافقات با تشکیل کمیته اجرایی در شهرداری قم

سپهر اقتصاد- مشاور شهردار قم با اشاره به تشكيل كميته اجرايی در شهرداری قم گفت: تملک و بازگشايی شوارعی مانند بلوار جمهوری، فاز 5 عمار یاسر، بلوار شهید روحانی، خیابان شهید سقایتی و ... با فعالیتهای کمیته اجرایی و کمیسیون‌ها محقق شد.

وی با بیان اینکه در ادامه، بخش املاک شهرداری توافقنامه را تنظیم می‌کند ابراز کرد:‌ بعد از تنظیم توافقات، برای تائید به شورای شهر و بعد از تصویب شورا، مصوبه برای تائید نهایی به فرمانداری ارسال می‌شود.

مشاور شهردار قم با تأکید بر اینکه در هر مرحله اگر مالک معترض باشد، مصوبه دوباره به کمیته بازگردانده می‌شود و کمیته مالک را برای تشکیل جلسه و حل مشکل دعوت می‌کند تصریح کرد: در بسیاری از موارد جلسات با مالکان به نتایج مثبت می‌انجامد و  اگر مالک درخواست شکایت داشته باشد، به شورای حقوقی مراجعه می‌کند.

وی اقدامات شاخص کمیته اجرایی را در ۶ سال اخیر مورد توجه قرار داد و یادآور شد: تملک و بازگشایی شوارعی مانند بلوار جمهوری، فاز ۵ عمار یاسر، بلوار شهید روحانی، خیابان شهید سقایتی و … با فعالیت‌های کمیته اجرایی و کمیسیون‌ها محقق شد.

مشاور شهردار قم ادامه داد: در بحث تملکات سعی ما بر این بوده که مردم را راهنمایی کنیم تا بخشی از ارزش ملک خود را به صورت زمین دریافت کنند که پولشان بی ارزش نشود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر