تعیین تکلیف یک هزار و 700 متقاضی مسکن ملی در قم

سپهر اقتصاد-با قرعه کشی متقاضیان مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن؛ یک هزار و 700 نفر در قم انتخاب شدند .

به گزارشاداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ، مراسم قرعه کشی فاز پنجم با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و استانی مرتبط برگزار و یک هزار و 700 نفر از متقاضیان انتخاب شدند.

حسن صبوری با اشاره به ثبت نام فاز پنجم طرح مسکن ملی  استان قم در خرداد سال جاری افزود: در این مرحله از ثبت نام، سامانه به مدت یک هفته باز بوده و حدود 23 هزار نفر متقاضی ثبت نام کردند.

وی در خصوص سهم استان در این مرحله توضیح داد: این فاز از ثبت نام برای تکمیل ظرفیت مرحله اول بود و تعداد یک هزار و 700 نفر سهمیه داشتیم.

صبوری در خصوص پالایش و انتخاب ظرفیت سهمیه گفت: پالایش تمامی 23 هزار متقاضی زمانبر و فرسایشی است و به همین دلیل در جلسه شورای تامین مسکن استان در این خصوص تصمیم گیری شد.

افزود: براساس این مصوبه، مراسم قرعه کشی با حضور دستگاه های نظارتی مرتبط برگزار شد و تعداد یک هزار و 400 متقاضی در پروژه 27 هکتاری و تعداد 300 متقاضی در پروژه 22 هکتاری مرکز محلات پردیسان به قید قرعه انتخاب شدند.

وی با اشاره به این که قرعه کشی به منزله تایید نهایی متقاضیان نیست، توضیح داد: تمامی منتخبین می بایست نسبت به تکمیل مشخصات و بارگذاری مدارک خود در سامانه طرح مسکن اقدام ملی  به نشانی https://tem.mrud.ir/ تا 10 روز آینده اقدام نمایند تا پالایش اولیه صورت پذیرد و در غیر این صورت از اولویت خارج خواهند شد.

صبوری تاکید کرد: برای تمامی منتخبین به مرور پیامک اقدام بعدی ارسال خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان نیست.

گفتنی است اسامی منتخبین فاز پنجم طرح مسکن اقدام ملی استان در پورتال اداره کل راه و شهرسازی استان قم به نشانی  https://qom.mrud.i برای اطلاع عموم قرار گرفته است.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر