تفاهم با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گامی در مسیر در توسعه اقتصاد قم

سپهر اقتصاد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، تفاهم نامه منعقد شده بین استانداری قم و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را گامی مهم در راستای توسعه اقتصاد قم دانست و بر اجرایی شدن این تفاهم نامه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ،  مهرداد غضنفری که در نخستین نشست کمیته اجرایی این تفاهم نامه سخن می گفت با اشاره به اهمیت این تفاهم نامه اظهار کرد: اجرای این تفاهم نامه می تواند نقش موثری در رفع مشکلات و مسائل استان در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و عمرانی ایفا کند.

وی با بیان آمادگی استان برای عمل به تعهدات اشاره شده در این تفاهم نامه اضافه کرد: ضروری است تا پیگیری های لازم برای اجرایی شدن این تفاهم نامه صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم سپس به تلاش مسؤولان استان در تحقق توسعه همه جانبه در قم توجه داد و خاطر نشان کرد: طرح های مختلفی در این تفاهم نامه به امضا رسیده است، از جمله پروژه مهم احداث کارخانه تولید پارچه چادر مشکی در شهرک شکوهیه قم که راه اندازی آن نقش مهمی در رونق این صنعت در استان خواهد داشت.

تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با استانداری قم در سفر اسفند ماه گذشته رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به قم به ارزش سه هزار میلیارد تومان برای اجرای چهار هزار طرح عمرانی، اشتغال زایی، دانش ‌بنیان به امضا رسید که از این محل و  طی سه سال، ۲۳ هزار شغل در استان قم ایجاد خواهد شد.

همچنین دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه صرف ایجاد طرح ‌های خُرد و خانگی، طرح ‌های اجتماع ‌محور و دانش بنیان و ۴۰۰ میلیارد تومان هم صرف احیای کارخانه ‌ها و بنگاه های اقتصادی نیمه‌ تعطیل و تعطیل‌ شده، خواهد شد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر