تلاش در جهت حل مشکلات واحد ها صنعتی قم

سپهر اقتصاد- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ۴ واحد صنعتی گفت: رفع موانع تولید اراده می‌خواهد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ۴ واحد صنعتی از منطقه نیزار با بیان این مطلب گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات واحد‌های تولیدی در داخل کشور است و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای رفع آن‌ها و کمک به تولیدکنندگان و صنعتگران اقدامات زیادی انجام دهند.
امیرآبادی ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی را یکی از مشکلات بر سر راه تولید عنوان کرد و گفت: این موضوع متوجه مدیریت عالی دولت می‌شود که باید این ناهماهنگی‌ها در سطح وزرا مرتفع شود و به مجموعه پایین دست وزارتخانه ابلاغ شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌ها به جای مانع زدایی از تولید سنگ اندازی و مانع تراشی می‌کنند افزود: آن چه مشخص است بخش خصوصی انگیزه بالایی برای تولید دارد، اما دستگاه‌های دولتی سنگ اندازی می‌کنند، اما با پیگیری‌های نمایندگان می‌توان تا حد زیادی مانع این سنگ اندازی‌ها شد.
امیرآبادی با اشاره به بازدید میدانی از چهار کارخانه سیمان نیزار قم، ذوب گستر قم، نوردلوله نیزار و فولاد غرب آسیا گفت: عمده مشکلات این واحد‌ها در زمینه برق، گاز، زمین، تامین اجتماعی و گمرک بود که بنا شد موانع و مشکلات آن‌ها در اسرع وقت و در هماهنگی با مدیران استانی و کشوری مرتفع شود.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر