تنفس به مبادلات چک تا ۲۰ اردیبهشت

سپهر اقتصاد- در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد: در راستای حمایت از اصناف آسیب دیده ار کرونا، کسبه‌ای که در مقابله با کرونا همکاری کردند تا ده روز چکشان برگشت نمی‌خورد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ تنفس به مبادلات چک  تا ۲۰ اردیبهشت استاندار قم در حاشیه ویدئوکنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در این جلسه همچنین مصوب شده بدهی مالیاتی کسبه آسیب دیده از کرونا نیز بخشیده شود که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.
سرمست از کسبه خواست همانطورکه تا الآن به خوبی همکاری کردند؛ شرایط سخت فعلی را با صبر و بردباری تحمل کنند تا بتوانیم به سلامت از موج چهارم کرونا عبور کنیم.
وی به گزارشی که در جلسه از وضعیت استان‌های مختلف داده شد اشاره کرد و گفت: در تعدادی از استان‌های کشور وضعیت به مرحله ثبات رسیده، اما هنوز بسیاری از شهر‌ها با شیب تند افزایش بستری مواجه هستند.
استاندار وضعیت استان قم را خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: خوشبختانه روند کنترلی است و امیدواریم ظرف این هفته بتوانیم این روند را نزولی کنیم.
سرمست همچنین از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم‌های شب قدر را در فضای باز با جمعیت محدود و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنند تا بیماری گسترش پیدا نکند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر