توقیف اتوبوس‌های حامل لوازم خانگی قاچاق

سپهر اقتصاد- فرمانده انتظامی استان از توقیف ۳ دستگاه اتوبوس بین شهری حامل لوازم خانگی قاچاق در محور مواصلاتی قم به تهران خبر داد.

توقیف اتوبوس‌های حامل لوازم خانگی قاچاقبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر واردات چندین دستگاه یخچال و ماشین لباس شویی از طریق دریا به استان‌های جنوبی و حمل و نقل آن از طریق ناوگان عمومی به مرکز کشور، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به محور‌های مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودرو‌های عبوری ۳ دستگاه اتوبوس را در این رابطه شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در بازرسی از اتوبوس‌ها مشخص شد هرکدام دارای یک دستگاه یخچال و یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق بوده بنابراین اتوبوس‌ها به همراه راننده به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و با توجه به خارجی بودن کالا و عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی پرونده به تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

 

کشف احتکار ۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم برنج در قم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف احتکار ۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم برنج در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو نیسان در قم خبر داد.

کشف احتکار ۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم برنج در قمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  سرهنگ حسین برزگر، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، گفت: در راستای مبارزه با احتکار کالا، طرح مبارزه با احتکار در سطح استان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران در پی اقدامات اطلاعاتی از احتکار برنج در ۲ دستگاه خودرو نیسان مطلع و ضمن هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی به محل مورد نظر اعزام و طی بازرسی صورت گرفته از خودروها، ۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم برنج کشف کردند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قم با اشاره به اینکه ارزش کالای احتکار شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، یاد آور شد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر