ثبت نام تسهیلات مسکن محرومان همچنان در قم ادامه دارد

سپهر اقتصاد- مدیر کل بنیاد مسکن قم، گفت: تسهیلات مسکن محرومان شامل ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض، ۱۰۰ میلیون تومان وام ۵ درصد و معافیت از هزینه‌ پروانه ساخت در شهرهای کوچک و روستاهای استان همچنان به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  داریوش بلدی، مدیر کل بنیاد مسکن استان قم در حاشیه جلسه معارفه سرپرست بنیاد مسکن شهرستان کهک، گفت: سال گذشته طبق تفاهم نامه‌ای که با سازمان برنامه بودجه و استانداری در خصوص مسکن محرومین داشتیم در شهرهای کوچک و روستا‌های استان، متقاضیانی که واجد شرایط مسکن محرومین بودند بدون هیچ محدودیتی تسهیلات لازم را برای ساخت مسکن دریافت کردند.

وی با بیان اینکه این طرح هنوز برای شهرهای کوچک و روستاهای استان ادامه دارد، افزود: این آمادگی را داریم به کسانی که در این مناطق وضعیت مسکن و معیشت مناسبی ندارند و در تعریف طرح مسکن محرومین قرار می‌گیرند، ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض، ۱۰۰ میلیون تومانی با سود پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت کنیم.

مدیر کل بنیاد مسکن قم به سایر تسهیلات طرح مسکن محرومین هم اشاره کرده و گفت: در روستا‌هایی که زمین داریم به متقاضیان واجد شرایط زمین واگذار می‌کنیم و این عزیزان همچنین از پرداخت هزینه‌های پروانه ساختمان و تهیه نقشه نیز معاف هستند.

بلدی ادامه داد: با توجه به ادامه طرح مسکن محرومان، متقاضیان بهره مندی از تسهیلات این طرح می‌توانند به بنیاد مسکن شهرستان های استان قم مراجعه و تشکیل پرونده دهند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر