جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید قم

سپهر اقتصاد-مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان قم گفت: سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ کاویانی افزود: در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی نمونه این جشنواره برگزارخواهدشد.

وی بخش‌های این جشنواره در حوزه صنعت کشاورزی و خدمات عنوان کرد و گفت: جامعه هدف می‌توانند برای شرکت در این جشنواره تا دوازدهم آذر با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی Emtenan. Mcls. Gov. Ir مراجعه وضمن ثبت مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری مدارک و مستندات لازم در فرایند انتخاب جشنواره امتنان قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره پارسال بیش از ۳۰۰ نفره شرکت کردند ابراز امیدواری کرد که در جشنواره امسال تعداد بیشتری ثبت نام کنند.

مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان انگیزه بخشی و اعتماد آفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در کار و تلاش را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و یادآور شد: با توجه به تاثیر گذاری نخبگان و افراد خلاق در جامعه امیدواریم این جشنواره بتواند در جهت ترویج فرهنگ کار و تلاش و پرورش نیروی کار موثر باشد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر