حمایت از تولیدات فضای مجازی در حوزه مدیریت شهری در قم

سپهر اقتصاد- سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت:‌ بخشی از محصولات جشنواره رويداد توليد محتوای ديجيتال بسيج مورد مصرف در حوزه مدیریت شهری است که قرار شده همکاران شهرداری قم از این تولیدات این رویداد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طبیعتاً بسیج همواره نقش مؤثر و فعالی در خصوص کارهای زمین‌مانده‌ای دارد که متولیان آن بسیاری از دستگاه‌های دیگر هستند، ابراز کرد: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال نیز ازجمله آن‌ها بوده و حرکت بسیار ارزشمندی است، زیرا در شرایط فعلی فضای دیجیتال و فضای مجازی حرف اول را در دنیا میزند و نقش مؤثری در فرهنگ، علم و فنّاوری دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بسیار جای تقدیر دارد که بسیج این مسابقات و این رویداد را رقم‌زده است، در این رویدادها استعدادهای بسیار ارزشمندی در بخش جوانان و نوجوانان کشف و شناسایی‌شده و به بازار کار معرفی می‌شود، بازار مصرفی که به‌خصوص در قم شرایط بازار بسیار خوبی برای محتوای دیجیتال دارد.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌هایی که در این رویداد شرکت کردند تولیدات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند عنوان کرد: بخشی از این محصولات مورد مصرف در حوزه مدیریت شهری است که قرار شده همکاران شهرداری قم از این تولیدات این رویداد استفاده کنند.

محرری ادامه داد: خوشبختانه در دوره‌های قبلی افرادی که از قم در این رویداد رتبه کسب کرده و در سطح کشوری مقام کسب کردند به‌خوبی به بازار مصرف معرفی شدند و قراردادهای بسیار خوبی نیز با آن‌ها بسته‌شده است؛ نیاز بوده که این رویدادها توسعه پیدا کند و معرفی بیشتر و بهتری از این جوانان و نوجوانان با استعداد صورت گیرد زیرا این مسئله هم نتایج اقتصادی دارد و هم نتایج فرهنگی و هم نتایج اشتغال‌زایی دارد

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر